Pro naše klienty jsme vyvinuli speciální aplikaci SocialFeed Pro, která propojuje firemní instagramové účty s jejich webovými stránkami. Díky ní se na webu zobrazí stejné fotky jako na instagramovém feedu firmy. Aplikace šetří čas správcům webových stránek, usnadňuje jim práci s obsahem, a navíc umožňuje stahovat a sdílet jednotlivé posty.
A jak postupovat?
- Přihlásíte se na vybraný instagramový účet a přepnete ho do režimu profesionální: přes “nastavení” jdete do “Typ a nástroje účtu” a dle pokynů Instagramu přepnete na profesionální účet.
- Přihlásíte se k vybranému profilu na Facebooku: vytvoříte facebookovou stránku, přes daný profil v menu na levé straně kliknete dole na “Stránky” a postupujete dle pokynů. Tuto stránku budete následně synchronizovat s Meta Business Managerem nebo Meta Business Suite.
- Synchronizujete facebookový a instagramový profil: postupujete přes “nastavení” profilu, “oprávnění” a “připojené účty” nebo můžete využít postup přes “Meta Centrum účtu”. * (své profily můžete také propojit i na Meta Business stránce, kde ve vrchní nabídce úpravy účtu naleznete možnost propojení svých profilů).
- Přihlásíte se k Meta Business Manageru nebo Meta Business Suite pomocí instagramového profilu. V Meta Business Manageru půjdete z postranního menu do odkazu “Obsah”, kde v příspěvcích vidíte stejné obrázky, jako máte v instagramovém feedu.
- Otevřete naší aplikaci SocialFeed Pro.
- Přihlásíte se pomocí stejného facebookového profilu, s kterým jste pracovali v předchozích krocích. Kliknutím na „Edit previous setting“ dáte přístup k danému instagramovému účtu a uložíte. V aplikaci se již automaticky vyplní bearer token, který Facebook se SocialFeed Pro nasdílí.
- Přes stejný instagramový účet, s kterým jste pracovali v předchozích krocích, půjdete do “nastavení” profilu, kliknete na zobrazené “Meta Centrum účtu” a vyberete stejný profil, na kterém teď jste. Z url adresy zkopírujete potřebné číselné Instagram ID, které zadáte do SocialFeed Pro. * (potřeba fyzicky kopírovat ID z url adresy je výsledkem chyby samotného Facebooku a společnosti Meta, jelikož nepodporují přímou cestu načítání instagramových účtů).
- Kliknutím na ”connect” máte v SocialFeedu hotovo. Nyní se liší způsob nastavení dle vašeho redakčního systému.
- JARVIS: V administraci svých webových stránek vytvoříte nový “Modul” s parametrem “Feed Instagramu”. S tímto modulem pracujete stejně jako s jinými, ale v “Konfiguraci” modulu je nutné vyplnit bearer token a ID Instagramového účtu, které jste si již v předchozích krocích připravili v SocialFeedu. V “Konfiguraci” také nastavíte limit pro počet fotek, které se budou zobrazovat na webu.
- WORDPRESS: Podmínkou pro funkčnost spojení je již předem stanovená šablona, která se implementuje na straně developera. Tu poté v administraci svých webových stránek v nastavení najdete pod položkou SocialFeed. Je třeba nastavit uživatelské jméno (nepovinné), facebookový bearer token a instagramové ID. Cache můžete nastavit libovolně dle svých preferencí.
- Nyní máte propojení svého webu s Instagramem hotové!
Tato propojenost a komunikace mezi sociálními sítěmi a webovou prezentací ukazuje potenciálním klientům jistou profesionálnost či prestiž firmy, což z naší aplikace může, s jistou nadsázkou, dělat marketingovou nezbytnost. 😁